Skip to content
wentor godziny otwarcia
Pon.-Pt. 8:00-17:00
Sob. 9:00-13:00
wentor kontakt
Szybki kontakt 68 363 81 88

Wsparcie techniczne

Masz problem, potrzebujesz fachowej pomocy? W tym dziale jesteśmy po to aby Ci pomóc. Znajdź to czego potrzebujesz.

KONTAKT TECHNICZNY I SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH

Wsparcie techniczne
Wsparcie techniczne

Kontakt techniczny

Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania swojego problemu lub chcesz się z nami skontaktować, wejdź tutaj.

Wsparcie techniczne

Części zamienne

Zamów tutaj części zamienne do urządzeń na pellet lub drewno.

ZGŁOSZENIA I REJESTRACJE

Wsparcie techniczne

Zgłoszenie awarii lub przeglądu

Zgłaszanie awarii lub zlecenie wykonania płatnego przeglądu przez lokalny serwis.

Wsparcie techniczne

Zgłoszenie reklamacji

Zgłaszanie reklamacji dla urządzeń na gwarancji.

Wsparcie techniczne

Zarejestruj swoje urządzenie

Jeżeli zarejestrujesz swój produkt, to w przypadku utraty lub zniszczenia karty gwarancyjnej, Twoje prawa nie wygasną.

INSTRUKCJE I SCHEMATY

Wsparcie techniczne

Poradniki wideo

Pogłęb swoją widzę w oparciu o specjalnie przygotowane filmiki.

Wsparcie techniczne

Schematy montażowe

Urządzenie czeka na podłączenie? Przygotowaliśmy przydatne schematy, które pomogą Tobie prawidłowo zainstalować nasze produkty.

Wsparcie techniczne

Instrukcje obsługi

Potrzebujesz instrukcji obsługi w j. polskim do swojego urządzenia? Wejdź, a następnie wybierz swój produkt.

Wsparcie techniczne

Widzę alarm, co robić?

Tutaj dowiesz się co oznaczają poszczególne alarmy dla urządzeń na pellet, jak je skasować oraz jak szybko rozwiązać podstawowe problemy.

STREFA DLA INSTALATORÓW I SERWISANTÓW

Materiały techniczne dostępne wyłącznie dla naszych  partnerów instalacyjnych i serwisowych.

Dostęp wymaga posiadania specjalnego hasła.

KONTAKT TECHNICZNY I SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH

Wsparcie techniczne
Wsparcie techniczne

Kontakt techniczny

Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania swojego problemu lub chcesz się z nami skontaktować, wejdź tutaj.

Wsparcie techniczne

Części zamienne

Zamów tutaj części zamienne do urządzeń na pellet lub drewno.

ZGŁOSZENIA I REJESTRACJE

Wsparcie techniczne

Zgłoszenie awarii lub przeglądu

Zgłaszanie awarii lub zlecenie wykonania płatnego przeglądu przez lokalny serwis.

Wsparcie techniczne

Zgłoszenie reklamacji

Zgłaszanie reklamacji dla urządzeń na gwarancji.

Wsparcie techniczne

Zarejestruj swoje urządzenie

Jeżeli zarejestrujesz swój produkt, to w przypadku utraty lub zniszczenia karty gwarancyjnej, Twoje prawa nie wygasną.

INSTRUKCJE I SCHEMATY

Wsparcie techniczne

Poradniki wideo

Pogłęb swoją widzę w oparciu o specjalnie przygotowane filmiki.

Wsparcie techniczne

Schematy montażowe

Urządzenie czeka na podłączenie? Przygotowaliśmy przydatne schematy, które pomogą Tobie prawidłowo zainstalować nasze produkty.

Wsparcie techniczne

Instrukcje obsługi

Potrzebujesz instrukcji obsługi w j. polskim do swojego urządzenia? Wejdź, a następnie wybierz swój produkt.

Wsparcie techniczne

Widzę alarm, co robić?

Tutaj dowiesz się co oznaczają poszczególne alarmy dla urządzeń na pellet, jak je skasować oraz jak szybko rozwiązać podstawowe problemy.

STREFA DLA INSTALATORÓW I SERWISANTÓW

Wsparcie techniczne

Materiały techniczne dostępne wyłącznie dla naszych  partnerów instalacyjnych i serwisowych.

Dostęp wymaga posiadania specjalnego hasła.