Skip to content
wentor godziny otwarcia
Pon.-Pt. 8:00-17:00
Sob. 9:00-13:00
wentor kontakt
Szybki kontakt68 363 81 88

Kontakt techniczny

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji, z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania

Kontakt techniczny

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji, z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania

Godziny pracy wsparcia technicznego

Pon. – pt. 8.00 – 16.00

Kontakt

tel. 68 363 81 88 wew. 4
e-mail: obslugawsparcia@wentor.pl

Kontakt techniczny dla firm partnerskich

Jeżeli jesteś klientem biznesowym firmy Wentor, możesz skorzystać z bezpośredniego połączenia z wybraną osobą.

Czat z technikiem przez WhatsApp

Kontakt techniczny

Zeskanuj kod w swojej aplikacji lub kliknij w link

Spytaj społeczność Wentor na Facebooku o kotły na pellet

Jeśli masz pytania użytkowe dotyczące naszych kotłów na pellet, możesz je zadać również społeczności internetowej. Prowadzimy grupę dyskusyjną na Facebooku, w której można uzyskać dużo informacji. 

Godziny pracy wsparcia technicznego

Pon. – pt. 8.00 – 16.00

Kontakt

tel. 68 363 81 88 wew. 4
e-mail: obslugawsparcia@wentor.pl

Kontakt techniczny dla firm partnerskich

Jeżeli jesteś klientem biznesowym firmy Wentor, możesz skorzystać z bezpośredniego połączenia z wybraną osobą.

Czat z technikiem przez WhatsApp

Spytaj społeczność Wentor na Facebooku o kotły na pellet

Jeśli masz pytania użytkowe dotyczące naszych kotłów na pellet, możesz je zadać również społeczności internetowej. Prowadzimy grupę dyskusyjną na Facebooku, w której można uzyskać dużo informacji. 

Zgłoszenie awarii lub przeglądu

Jeśli Twoje urządzenie uległo awarii koniecznie powiadom nas o tym.

Zgłoszenie reklamacji

Zgłaszanie reklamacji dla urządzeń na gwarancji.

Proszę o kontakt z technikiem

Ze względu na dużą ilość zapytań obsługiwanych przez dział wsparcia, linia telefoniczna może być czasami obciążona. W przypadku problemów z dodzwonieniem się do nas wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. Możesz tutaj również opisać swój problem.​
marketing internetowy