Kogo szukamy?
Poszukujemy technika do Działu Wsparcia Technicznego, który będzie pomagał klientom firmy w rozwiązywaniu problemów, usuwaniu awarii oraz diagnozie urządzeń (kotły i piecyki na pellet, kotły gazowe, pompy ciepła, kominki). Pracownik będzie udzielał informacji o sposobie działania urządzeń, dokonywał testów nowych rozwiązań oraz doradzał jak poradzić sobie z występującym problemem. Praca w biurze firmy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 16. Ciekawa praca dla ambitnych ludzi, którzy lubią technikę. Idealny kandydat to osoba, która ma wiedzę techniczną z zakresu ogrzewania.
Zakres obowiązków:
- doradztwo techniczne z zakresu oferowanych urządzeń,
- telefoniczna pomoc w obsłudze sprzedanych urządzeń,
- wsparcie techniczne dla klientów biznesowych firmy,
- przyjmowanie zgłoszeń awarii i obsługa reklamacji,
- nadzór nad realizacją zleceń serwisowych,
- rozwój sieci serwisowej w Polsce.
Oczekiwania:
- wykształcenie techniczne,
- umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami (elektronarzędzia, miernik elektryczny),
- biegła obsługa smartfona i aplikacji internetowych,
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i współpracy w zespole,
- dokładności i skrupulatności w realizowaniu zadań,
- znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook),
- prawa jazdy kategorii B.
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w nowoczesnej i rozwijającej się firmie o ogólnopolskim zasięgu,
- możliwość rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach, targach i wydarzeniach branżowych w kraju i zagranicą,
- rabat na nasze produkty,
- premię uznaniową,
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
CV wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych proszę wysyłać na adres: rekrutacja@wentor.pl