§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania płatności elektronicznych za pośrednictwem Serwisu PayU za skorzystanie z usług w WENTOR sp. z o.o.
§ 2
Definicje
Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
- Odbiorca płatności – WENTOR sp. z o.o. 68-200 Żary, ul. Słowackiego 4C, NIP: 928-211-21-56, KRS: 0001114324. Dane kontaktowe e-mail: biuro@wentor.pl, tel.: 68 363 81 88
- Płatnik/Uczestnik – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje płatności na rzecz Odbiorcy płatności.
- Operator płatności – PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444
- Serwis internetowy – serwis PayU pośredniczący w przekazywaniu płatności pomiędzy Odbiorcą płatności a Płatnikiem.
- Płatność – dokonywana przez Płatnika na rzecz Odbiorcy płatności z wykorzystaniem Serwisu.
§ 3
Płatności
- Odbiorcą płatności jest WENTOR sp. z o.o.
- Płatności za usługi odbywają się w formie online w przypadku rezerwacji danej usługi przez stronę internetową na podstawie przekierowania do bramki płatniczej. Klienci mogą skorzystać z płatności jednorazowych (płatność kartą, przelew lub płatność BLIK oraz płatność na miejscu).
- Wpłaty przekazywane za pośrednictwem PayU będą przekazywane na rachunek bankowy ING Bank Śląski S.A. 16 1050 1911 1000 0090 8393 4050
§ 4
Wymagania sprzętowe
- W celu prawidłowego korzystania ze Strony i innych oferowanych przez Usługodawcę usług konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych:
a. posiadanie dostępu do sieci Internet;
b. posiadanie przeglądarki internetowej umożliwiającej korzystanie ze strony;
c. posiadanie aktywnego konta e-mail. - Usługodawca nie gwarantuje niezakłóconego i wolnego od błędów dostępu do Strony. W szczególności dostęp do Strony może zostać ograniczony w związku z koniecznością przeprowadzenia jej napraw, konserwacji oraz nowych rozwiązań.
§ 5
Polityka reklamacji i zwrotów
- Reklamacje są możliwe na podstawie złożenia przez klienta reklamacji dot. całości lub części realizacji usługi, która to reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, zgodnie z regulaminem Sklepu, który każdy uczestnik akceptuje w wersji elektronicznej przed przystąpieniem do usługi. Jej złożenie jest możliwe drogą mailową pod adresem biuro@wentor.pl, a jej rozpatrzenie trwa 30 dni.
- Zwroty są możliwe na podstawie reklamacji klienta rozpatrywanej indywidualnie, zgodnie z regulaminem, który każdy uczestnik/klient podpisuje w wersji elektronicznej przed przystąpieniem do usługi, a jej rozpatrzenie trwa 14 dni.
- Rozwiązanie umowy jest możliwe na podstawie złożenia przez klienta pisemnego odstąpienia od umowy. Jej złożenie jest możliwe drogą mailową pod adresem biuro@wentor.pl lub telefonicznie 68 363 81 88, a jej rozpatrzenie trwa 14 dni.
§ 6
Polityka ochrony danych osobowych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest niezbędnym warunkiem korzystania z usług WENTOR sp. z o.o. Informujemy, że każdemu Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 7
W zakresie nieregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.