Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Szybki kontakt: tel.: +48 68 363 81 88, e-mail: biuro@wentor.pl
Koszyk jest pusty.
Brak produktów do porównania

Jeśli potrzebujesz pomocy w obsłudze urządzenia na pelet lub piecyk wyświetla alarm, skorzystaj z poniższych informacji. Tutaj dowiesz się co oznaczają poszczególne alarmy, jak je skasować oraz jak rozwiązać podstawowe problemy.

 

MCZ - piecyki na pelet

Co oznacza wyświetlany alarm?
Jak skasować alarm?
Rozwiązywanie problemów

 

RED - kotły i piecyki na pelet

Co oznacza wyświetlany alarm?
Jak skasować alarm?
Rozwiązywanie problemów
Jak przeprowadzić test żarnika?

  

CADEL - piecyki na pelet 

Co oznacza wyświetlany alarm?
Jak skasować alarm?
Rozwiązywanie problemów
Jak przeprowadzić test żarnika?

CHĘTNIE
POMOŻEMY

Potrzebujesz porady eksperta?

Zadzwoń:

68 363 81 88


Zawsze warto zadzwonić
i skonsultować się
ze specjalistą.